Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП "Водоканал Плюс"

Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду

Data and Resources
Additional Info
Field Value
Maintainer Рогульський Олег Романович
Last Updated January 9, 2025, 17:45 (EET)
Created November 11, 2024, 18:17 (EET)
Update Frequency
Purpose of collecting information Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закон України “Про звернення громадян”, постанова Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 976 “Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень” (Офіційний вісник України, 2019 р., № 97, ст. 3207)
Dataset ID 5db6fb8d-e7f3-4ed5-8d1c-d97f3d4f0a50
Passport Download
Datapackage Download

In accordance with the Law of Ukraine "On Access to Public Information”, public information in the form of open data is made public for free and free-of-charge access to it. Open data shall be allowed for free re-use and dissemination.

Any person may freely copy, publish, disseminate, use, including for commercial purposes, public information in the form of open data, in combination with other information or by including in their own product, with the mandatory reference to the source from which such information was received.

The mandatory reference to the source from which such information was received (including the hyperlink to the web page of the publisher’s open data) is the condition for any further use of open data.