-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДПС у Київській області
Інформація щодо надходжень запитів на отримання публічної інформації, звернень від громадян, результати їх розгляду, звіти про виконання планів роботи та про використання... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію, у аварійно-диспетчерські служби
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду звернень до виконавчого... -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо - Славської селищної ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Славська селищна рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП "Водоканал Плюс"
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" та їх виконання КНП "Стрийський ЦПМСД" станом на вересень 2024 року
Даний набір даних містить інформацію про кількість звернень громадян на "гарячу лінію" -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо з питань теплопостачання 2024 рік.
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо з питань теплопостачання 2024 рік. -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Інформація про кількість і результати розгляду скарг за наслідками адміністративного оскарження
Інформація про кількість скарг на податкові повідомлення-рішення та/або будь-яких інших рішень контролюючого органу, які надійшли до ДПС та результати їх розгляду -
Дані, про надходження звернень на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради
Звіт у вигляді таблиці про кількість звернень громадян на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію виконкому Малинської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
набір містить інформацію щодо звернень мешканців старостинського округу до старости та начальника ВПІР КСО КМР -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію до КБУ "Контактний центр міста Києва"
Набір містить дані про надходження та стан виконання телефонних звернень до КБУ "Контактний центр міста Києва. -
Дані про надходження звернень на телефонні гарячі лінії, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо