-
Показники контрольної роботи
Інформація про: - кількість проведених перевірок, результати яких узгоджено, всього, у т.ч. планових та позапланових - суми донарахованих грошових зобов"язань, яка підлягає... -
Інформація про кількість проведених планових/позапланових перевірок та їх результати
Загальна кількість здійснених документальних перевірок юридичних осіб звітного року з урахуванням філій, результати яких узгоджено, всього, у т.ч.: планових, всього, у т.ч.: -... -
Інформація про суми донарахувань за актами перевірок
Сума донарахованих грошових зобов'язань за результатами документальних перевірок юридичних осіб, яка підлягає погашенню, всього, у т.ч.: по плановим перевірках юридичних осіб,... -
Звіти щодо розгляду запитів на інформацію та звернень громадян
У наборі містяться звіти про розгляд Вищим антикорупційним судом запитів на інформацію та звернень громадян. -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Жмеринської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Графік особистого прийому
Набір містить інформацію про графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області -
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо (відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради)
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щомісяця -
2.37. Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду. Вінницька міська рада
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, дату початку збору й кількість підписів та результати розгляду. -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо - Славської селищної ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Славська селищна рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо " КП "Стрийводоканал"
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" КП "Стрийводоканал" з питань усунення аварійних ситуацій водопровідних мереж та каналізвційних мереж... -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду - .Рудківської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП "Водоканал Плюс"
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік )
Таблиця містить список осіб, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень Рудківської міської територіальної громади станом на 01.01.2025 року. Зокрема, номер... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо - Трускавецька міська рада
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо до Ужгородської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про збори громадян. Департамент правової політики та якості Вінницької міської ради
Набір містить інформацію про збори громадян Вінницької міської територіальної громади (ресурс Zborygromadian). В тому числі: -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Тернопільській області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року).