-
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Щорічний звіт про задоволення запитів на інформацію відповідно до Класифікатора звернень громадян , включаючи особисті, колективні та електронні звернення -
Дані про звернення громадян, що надійшли до виконкому Інгулецької районної у місті ради
дані про звернення громадян -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
дані про звернення до Урядової гарячої лінії, гарячої лінії голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації -
Звіти про стан виконання звернень громадян за 2020 рік
звіти про стан виконання звернень громадян -
Дані про надходження звернень громадян до Вільшанської селищної ради
Інформація про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» -
Дані про звернення громадян
ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування за 2019 рік у порівнянні з 2018 роком