-
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Щорічний звіт про задоволення запитів на інформацію відповідно до Класифікатора звернень громадян , включаючи особисті, колективні та електронні звернення -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Дані про звернення громадян, що надійшли до виконкому Інгулецької районної у місті ради
дані про звернення громадян -
Інформація про звернення, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація про звернення, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
дані про звернення до Урядової гарячої лінії, гарячої лінії голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації -
Дані про звернення громадян
Інформація про звернення громадян -
Звіти про стан виконання звернень громадян за 2020 рік
звіти про стан виконання звернень громадян -
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації за 2020 рік
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації за 2020 рік -
Дані про звернення громадян, що надійшли до Новенської селищної ради за 2019 рік у порівнянні з 2018 роком
Дані про звернення громадян, що надійшли до Новенської селищної ради за 2019 рік у порівнянні з 2018 роком -
Дані про надходження звернень громадян до Вільшанської селищної ради
Інформація про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» -
Дані про звернення громадян
ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування за 2019 рік у порівнянні з 2018 роком -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація щодо кількості звернень, надісланих на гарячу Урядову лінію, аварійні служби, телефонні центри та інші. Ресурси в набір додаються щопівроку, у назві вказувати дату... -
Звіти щодо організації роботи із зверненнями громадян
Звіти по роботі із зверненнями громадян