-
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо.
Інформація про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради в період з 2021 року -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади м.Покров
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Покров. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить звіти числові визначення, період, Набір містить ідентифікатори, номер документу, дата реєстрації, назва постійної комісії, короткий зміст, резульат розгляду -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить перелік звітів, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, що надійшли до Прилуцької міської ради -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду Львівської міської ради
Набір містить декілька ресурсів. У Petitions є дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду... -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Дані про надані адміністративні послуги
Набір містить дані про надані адміністративні послуги Центром надання послуг міста Чорткова. Зокрема ідентифікатор, дату звернення, інформацію про послугу, суб’єктів звернення,... -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Охтирка. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить реєстр звітів щодо роботи зі зверненнями громадян,що надійшли до департаменту соціальної та ветеранської політики Кам'янської міської ради -
Інформація щодо зверненнь громадян та електронним петиціям департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради
інформаціЯ щодо зверненнь громадян та електронні петиції департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради -
Дані про надходження звернень громадян
Інформація по зверненням громадян, які надійшли до КП "Чорноморськводоканал" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіти про задоволення запитів, у тому числі на публічну інформацію -
Адміністративні дані в значенні Закону України «Про офіційну статистику», що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації
Набір містить адміністративні дані, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню Держаним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України. -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації, інші звіти Укртранбезпеки -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами у Львівській міській територіальній громаді
Набір містить дані обліку звернень громадян щодо отримання земельних ділянок із земель комунальної власності Львівської міської ради в межах безоплатної приватизації земель.... -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Кропивницького. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Категорії, питання, результати моніторингу розгляду звернень громадян головного управління ПФУ