-
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про надходження звернень на адресу Багачевської міської ради та її виконавчого комітету -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Жмеринської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Жмеринки. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти Кам'янопотоківської сільської ради -
Дані про надходження звернень на телефонні „гарячі лінії” , в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри
Інформація про надходження звернень на „гарячу лінію” Решетилівської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДПС у Київській області
Інформація щодо надходжень запитів на отримання публічної інформації, звернень від громадян, результати їх розгляду, звіти про виконання планів роботи та про використання... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація щодо надходження до Головного управління ДПС в Одеській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду, звіти про виконання... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, Головного управління ДПС у Львівській області
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС і Львівській області звернень громадян та результати їх розгляду; Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у... -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Набір включає три ресурси: Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); Список осіб, які користуються правом першочергового одержання... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації, інші звіти Укртранбезпеки -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Інформація щодо електронних петицій, поданих до Чорноморської міської ради -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Містить матеріали про надходження запитів на публічну інформацію, стан роботи зі зверненнями громадян, виконання плану заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Щорічний звіт про задоволення запитів на інформацію відповідно до Класифікатора звернень громадян , включаючи особисті, колективні та електронні звернення -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції, інформацію про осіб, що... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить реєстр звітів щодо роботи зі зверненнями громадян,що надійшли до департаменту соціальної та ветеранської політики Кам'янської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби рік відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, відділу по роботі зі зверненнями Павлоградської міської ради -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду за 2022 рік
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали за 2022 рік, відділу по роботі зі зверненнями