-
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Інформація про роботу із зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації
Інформація про роботу із зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації. Дані про звернення громадян, що надійшли до місцевих державних адміністрацій та... -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Великомостівської міської ради
Набір містить дані про назву, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Новояворівської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду - Жовтанецької сільської ради
Набір містить дані про назву, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо з питань теплопостачання
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо з питань теплопостачання -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на телефонні гарячі лінії, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Добросинсько-Магерівської сільської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Оброшинська сільська рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо - Славської селищної ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Славська селищна рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо " КП "Стрийводоканал"
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" КП "Стрийводоканал" з питань усунення аварійних ситуацій водопровідних мереж та каналізвційних мереж... -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду - .Рудківської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Давидівської територіальної громади Львівської області
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Ходорівської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду - Бориславської міської ради Львівської області
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції