-
Інформація про роботу із зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації
Інформація про роботу із зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації. Дані про звернення громадян, що надійшли до місцевих державних адміністрацій та... -
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік )
Таблиця містить список осіб, які користуються правом позачергового одержання жилих приміщень Рудківської міської територіальної громади станом на 01.01.2025 року. Зокрема, номер... -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду до Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Звіт, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить два ресурси. Ресурс listOfReports — перелік звітів Пустомитівської територіальної громади, включно з посиланнями на ресурси, що оприлюднені в мережі Інтернет.... -
Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Добротвірській селищній раді
Набір містить перелік звітів з посиланнями на ресурси, що оприлюднені в мережі Інтернет. -
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Набір містить дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) в Шептицькій міській раді -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Великомостівської міської ради
Набір містить дані про назву, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Новояворівської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду Красненської селищної ради
Набір містить інформацію про усі електронні петиції з початку створення Красненської селищної територіальної громади. -
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Набір включає три ресурси: Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс line); Список осіб, які користуються правом першочергового одержання... -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо - Славської селищної ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Славська селищна рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо " КП "Стрийводоканал"
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" КП "Стрийводоканал" з питань усунення аварійних ситуацій водопровідних мереж та каналізвційних мереж... -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду - .Рудківської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Давидівської територіальної громади Львівської області
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції