-
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації, інші звіти Укртранбезпеки -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить реєстр звітів щодо роботи зі зверненнями громадян,що надійшли до департаменту соціальної та ветеранської політики Кам'янської міської ради -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, Шосткинської районної державної адміністрації
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, розпорядником якої є ШРДА -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Кропивницького. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду Львівської міської ради
Набір містить декілька ресурсів. У Petitions є дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, стан та результат розгляду... -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади м.Покров
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Покров. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Категорії, питання, результати моніторингу розгляду звернень громадян головного управління ПФУ -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить перелік звітів, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, що надійшли до Прилуцької міської ради -
3.1 Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Рівненській області
Звіт про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. -
Звіти Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації
Звіт про роботу з інформаційними запитами Звіт про роботу із зверненнями громадян Звіт про використання бюджетних коштів, зокрема за бюджетними програмами Звіт про виконання... -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Моніторинг розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Відображаються дані про звернення через засоби телефонного зв’язку до Кам’янської міської ради -
Звіти про роботу зі зверненнями громадян
Інформація щодо звернень громадян, які надійшли до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів -
Інформація щодо зверненнь громадян та електронним петиціям департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради
інформаціЯ щодо зверненнь громадян та електронні петиції департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) м. Львова
Набір включає шість ресурсів, для державної та кооперативної черги відповідно: - Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); - Список... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Про роботу із запитами на отримання публічної інформації
Про роботу із запитами на отримання публічної інформації