-
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Таблиця містить ідентифікатори, назви, типи, дати оприлюднення, посилання на оприлюднені звіти в мережі Інтернет, інформацію про авторів та інше. -
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо (відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради)
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щомісяця -
2.36 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо департаменту соціальної політики Вінницької міської ради
2.36 Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Жмеринської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо у 2023 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2023 році, реєстраційний номер, дату, час, джерело... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії” Ходорівської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Тернопільській області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року). -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади Магальської ТГ
Набір містить дані про черги дітей у заклади дошкільної освіти Магальської ТГ. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції.... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду Кропивницькою міською радою -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить інформацію про електронні петиції, що подані до Роменської міської ради, включаючи тексти петицій, кількісь та список осіб, які їх підписали, а також результати... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Відображаються дані про звернення через засоби телефонного зв’язку до Кам’янської міської ради -
Звіти щодо задоволення запитів на інформацію та про роботу зі зверненнями громадян
Звіти про роботу зі зверненнями громадян -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація про надходження до Головного управління ДПС у м. Києві запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду, Звіти про виконання Плану... -
Звіти, в т.ч. щодо задоволення запитів на інформацію, Головного управління ДПС у Житомирській області 2022-2024 рр.
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Житомирській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду; звіт про стан роботи зі зверненнями... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Перелік звітів про виконану роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Покровської міської ради
Набір містить перелік звітів про звернення, що надійшли поштою, за допомогою телефонного та електроного зв'язків, на особистих прийомах посадових осіб та через органи влади... -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади міста Кам’янське
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Кам’янське. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти.