-
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м.Полтаві ради
Даний набір містить інформацію про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Київської районної в м.Полтаві... -
Звіти Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації
Звіт про роботу з інформаційними запитами Звіт про роботу із зверненнями громадян Звіт про використання бюджетних коштів, зокрема за бюджетними програмами Звіт про виконання... -
Звіти щодо роботи зі зверненнями громадян
Дані про звернення громадян до виконкому Покровської районної в місті ради за квартал, рік -
Звіт про звернення громадян, що надійшли до розпорядника
Щоквартальний звіти про розгляд звернень громадян в громадській приймальні УСЗН Святошинської РДА (13) -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію відділу культури Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Звіт щодо результатів виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" -
Порядок розгляду звернень в органах Київської міської прокуратури
Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація щодо кількості звернень, надісланих на гарячу Урядову лінію, аварійні служби, телефонні центри та інші. Ресурси в набір додаються щопівроку, у назві вказувати дату... -
5. Звіти про надання інформації щодо запитів
статистична інформація щодо надходження звернень громадян до виконавчого комітету, запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду. Звітна інформація щодо... -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до ГУ ПФУ в Дніпропетровській області -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
дані про звернення до Урядової гарячої лінії, гарячої лінії голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, Тип звернення, категорію, статус та результати розгляду. -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію управління по роботі зі зверненнями громадян Дніпровської міської ради
Ресурс містить звіти про стан роботи зі зверненнями громадян у Дніпровський міській раді -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить ресурс ListOfReports-YYYY - перелік звітів Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської ОДА за рік (YYYY-рік), включно з посиланнями на ресурси, що... -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов
Набір включає три ресурси: Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); Список осіб, які користуються правом першочергового одержання... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-діспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-діспетчерські служби, телефонні центри тощо відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради.