-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить інформацію про кількість звернень, які надходять на адресу Хмельницької міської рада за відповідний період -
Звіт про стан роботи із зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію
Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2019 рік територіального центру соціального обслуговування(надання соціальних послуг) виконкому Київської районної в м. Полтаві -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри
Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звернення громадян, що надійшли протягом 2020 року до управління освіти Миколаївської міської ради