-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить реєстр звітів щодо роботи зі зверненнями громадян,що надійшли до департаменту соціальної політики Кам'янської міської ради -
Графіки особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області та його структурних підрозділів
Графіки прийому громадян керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області -
Дані обліку громадян, які перебувають на квартирному обліку у загальноміській черзі у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради
Набір містить данні осіб, що перебувають на квартирному обліку у загальноміській черзі у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради (квартирний облік) -
Дані обліку громадян, які перебувають на квартирному обліку у позачерговому списку у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради
Набір містить данні осіб, що перебувають на квартирному обліку у позачерговому списку у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради (квартирний облік) -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради (квартирний облік)
Набір містить данні про кількість тимчасового житла та осіб які мешкають в житлових приміщеннях з фондів житла для тимчасового проживання у виконавчому комітеті Чернігівської... -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (особи, що перебувають на соціальному квартирному обліку у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради)
Набір містить данні осіб, що перебувають на соціальному квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради (квартирний облік) -
Дані обліку громадян, які потребують на квартирному обліку у першочерговому списку у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради
Набір містить данні осіб, що перебувають на квартирному обліку у першочерговому списку у виконавчому комітеті Чернігівської міської ради (квартирний облік) -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить такі ресурси: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік), виконавчого комітету Болехівської міської ради
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік), виконавчого комітету Болехівської міської ради -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Звіти про стан виконання звернень громадян за 2021-2024 роки
звіти про стан виконання звернень громадян Міністерства цифрової трансформації України за 2021-2023 роки -
Звіти Департаменту агропромислового розвитку Полтавської облдержадміністрації
Звіт про роботу з інформаційними запитами Звіт про роботу із зверненнями громадян Звіт про використання бюджетних коштів, зокрема за бюджетними програмами Звіт про виконання... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіти про задоволення запитів, у тому числі на публічну інформацію -
Графіки особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області
Інформація про графіки особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області -
Звіти про роботу з листами громадян
Звіти про роботу з листами громадян УСЗН виконавчого комітету Шевченківської районної у м.Полтаві ради -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт КА-15 про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. Звіт КА-22 моніторинг розгляду звернень... -
Довідник розпорядника інформації та підпорядкованих йому організацій, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес
Адреси та контактні телефони відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. Графіки особистого прийому... -
Звіти щодо роботи МОН зі зверненнями громадян
Набір даних містить інформацію про роботу Міністерства освіти і науки України зі зверненнями громадян, зокрема, джерело надходження звернень, кількість звернень за категоріями -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Відображаються дані про звернення через засоби телефонного зв’язку до Кам’янської міської ради