-
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Хмельницькій області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року). Інформація... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Тернопільській області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року). -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Сумській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду. Звіт про виконання... -
39(40). Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Управління надзвичайних ситуацій Тернопільської... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Закарпатській області звернень громадян та результати їх розгляду, запитів на отримання публічної інформації та результатів... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДПС у Вінницькій області
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Вінницькій області, запитів на отримання публічної інфрмації та результати їх розгляду, інформаційна довідка про стан роботи... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, Головного управління ДПС у Чернівецькій області
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Чернівецькій області звернень громадян та результати їх розгляду;Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у... -
Звіти про розгляд звернень
Інформація про кількість та результативність розгляду звернень громадян, що надійшли до Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Результати моніторингу розгляду звернень, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Результати моніторингу розгляду звернень, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
39(40). Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо КП "Тернопільводоканал"
Таблиця містить перелік звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби КП "Тернопільводоканал" й відмітки про стан виконання аварійно-ремонтних робіт -
Звіти про розгляд звернень громадян в Департаменті з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської ОДА
Звіти про розгляд звернень громадян в Департаменті з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської ОДА -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Звіти щодо роботи МОН зі зверненнями громадян
Набір даних містить інформацію про роботу Міністерства освіти і науки України зі зверненнями громадян, зокрема, джерело надходження звернень, кількість звернень за категоріями -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби у м.Луцьку -
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Конституційного Суду України
Інформація про набори даних КСУ, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефон департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради -
Дані про надходження звернень до департаменту екології та природних ресурсів міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду.