-
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Чернівецької міської ради
Набір містить інформацію щодо звернень в колцентр Чернівецької міської ради. Наявні адреса, сфера послуг, дата та час звернення, дата та час виконання, опис проблеми, перелік... -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Ромни. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Жмеринської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Жмеринки. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
В даному наборі міститься інформація про задоволення запитів на публічну інформацію та розгляд звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Бурштинської міської ради. -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Магальської сільської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір даних містить звіти Чернігівської обласної державної адміністрації: щодо задоволення запитів на інформацію; щодо роботи із зверненнями громадян; фінансову звітність -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить перелік звітів, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію, що надійшли до Прилуцької міської ради -
Звіт про звернення громадян, що надійшли до розпорядника
Щоквартальний звіти про розгляд звернень громадян в громадській приймальні УСЗН Святошинської РДА (13) -
Дані про надходження звернень по телефонній лінії до Центру надання адміністративних послуг м.Кам'янськогоДепартаменту муніципальних послуг та регуляторної політики Кам'янської міської ради
Містить дані про надходження звернень по телефонній лінії до Центру надання адміністративних послуг м.Кам'янського -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДПС у Вінницькій області
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Вінницькій області, запитів на отримання публічної інфрмації та результати їх розгляду, інформаційна довідка про стан роботи... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації, інші звіти Укртранбезпеки -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури Полтавської області щодо розгляду запитів на інформацію -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Містить матеріали про надходження запитів на публічну інформацію, стан роботи зі зверненнями громадян, виконання плану заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС... -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); Список осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень (ресурс... -
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
Набір включає три ресурси: Книга обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень (ресурс Line); Список осіб, які користуються правом першочергового одержання... -
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Заставнівської міської ради
Набір містить дані про назву, суть, тематику, дату початку збору й кількість підписів, інформацію про автора, осіб, що підписали петицію, стан та результат розгляду петиції -
Дані про надходження звернень на гарачі лінії виконавчих органів Житомирської міської ради та її комунальних підприємств, установ, закладів
інформація роботи телефонних "гарячих ліній" -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію в Пенсійному фонді України
Інформація щодо кількості запитів в центральному апараті Пенсійного фонду України та в органах Пенсійного фонду України. Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Статистична інформація щодо надходження до Головного управління ДПС в Одеській області запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду, звіти про виконання...