-
Інформація щодо автоматизованого розподілу дисциплінарних скарг між членами Вищої ради правосуддя
Набір даних містить інформацію щодо автоматизованого розподілу дисциплінарних скарг між членами Вищої ради правосуддя -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Інформація про надходження звернень від мешканців
Перелік заявок мешканцій про аварійні ситуації та пориви з відключенням води -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2019 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2019 році, категорія та суть звернення -
Інформація про кількість надходжених звернень до підприємства
Інформація про кількість надходжених звернень до підприємства -
Звернення на гарячу лінію міста 2017
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2018 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2018 році, категорія та суть звернення, географічні координати