-
39(40). Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Управління надзвичайних ситуацій Тернопільської... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячу лінію та аварійно-диспетчерську службу КП "МУЖКГ" -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про видані дозволи на порушення об'єктів благоустрою у м. Малині
Дані містять реєстраційні номери, дати видачі дозволів, назви, адреси об’єктів благоустрою, інформацію про замовників, уповноважений орган, вид робіт, строки дії дозволів