-
Дані про споживання комунальних (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними закладами підпорядкованими Відділу культури Чорноморської міської ради Одеської області
Набір містить інформацію про споживання комунальних ресурсів комунальними закладами відділу культури Чорноморської міської ради Одеської області. Зокрема дані про заклади,... -
Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями
Набір містить інформацію про споживання комунальних ресурсів Агрономічної сільської ради комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями. Зокрема дані про... -
Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями м.Багачеве
Набір містить інформацію про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами,... -
Дані про надходження звернень, у тому числі на гарячу лінію
Набір містить дані про надходження звернень, у тому числі на гарячу лінію -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Довідник телефонів гарячих ліній для осіб, які постраждали від торгівлі людьми
Довідник телефонів гарячих ліній для осіб, які постраждали від торгівлі людьми містить: найменування регіону, населеного пункту, організації, номеру телефону -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Інформація про споживання комунальних ресурсів КП "Школяр"
Набір містить інформацію про споживання комунальних ресурсів-теплова енергія, електроенергія, водопостачання -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
Дані про надходження звернень на гарячі лінії -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії
У наборі даних представлено звіт про надходження звернень на гарячі лінії, які оновлюються щоквартально -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради за 2020 рік
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради за і квартал 2020 року -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради за 2019 рік
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Тернопільської обласної ради за 2019 рік