-
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо - Славської селищної ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Славська селищна рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо - Жовтанецької сільської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, опис звернення, адресу, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії” Добротвірської селищної ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо у 2023 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2023 році, реєстраційний номер, дату, час, джерело... -
Основні показники роботи Гарячої лінії міста
Показники ефективності роботи контакт-центру «Гаряча лінія міста», статистика звернень мешканців з розподілом за сферою в динаміці з 2010 року. Графічне відображення показників... -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії” Ходорівської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію в Стрийський МККП
Ліквідація аварійностей -
Звернення на телефонні "гарячі лінії" в Стрийський МККП в 2024 році
Ліквідація аварійностей -
Дані про надходження звернень з «гарячої» телефонної лінії виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Дані про надходження звернень з «гарячої» телефонної лінії виконавчого комітету Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", виконавцем яких є Оброшинська сільська рада або підпорядковані їй підприємства, установи, заклади тощо. -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії" та їх виконання КНП "Стрийський ЦПМСД" станом на вересень 2024 року
Даний набір даних містить інформацію про кількість звернень громадян на "гарячу лінію" -
Звернення на телефонні "гарячі лінії" в Стрийський МККП
Ліквідація аварійностей -
Івано-Франківський обласний контактний центр
Прийом електронних звернень, що надходять з Урядового контактного центру на розгляд до органів виконавчої влади та прийом звернень, що надходять на гарячу лінію голови ОДА -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2021 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію мешканців Львівської міської територіальної громади у 2021 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт,... -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2020 році
Набір містить перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2020 році, категорію та суть звернення, виконавця робіт, джерело надходження, статус виконання звернення -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради
Набір містить дані про надходження звернень на телефон департаменту економічного розвитку Кам'янської міської ради -
Дані щодо звернень громадян до КП "ЖЕО № 2" КМР"
Набір складається із одного ресурсу, який містить статистичні дані щодо звернень громадян. Інформація подана помісячно. -
Дані про надходження звернень
дані про кількість звернень з відповідних джерел