-
2.36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо (відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради)
Набір містить дані зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради. Інформація оновлюється щомісяця -
2.37. Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду. Вінницька міська рада
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, дату початку збору й кількість підписів та результати розгляду. -
Інформація зі звернень громадян, що надійшли з жовтня 2013 року по липень 2017 року
Інформація зі звернень громадян, що надійшли у відділ оперативного реагування "Цілодобова варта" Вінницької міської ради з жовтня 2013 року по липень 2017 року. Даний набір...