КАМ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ Н А К А З від 08.09.2021 м.Кам’янське № 132«аг» Про набори даних департаменту соціальної політики, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних З метою забезпечення прозорості та відкритості діяльності департаменту соціальної політики міської ради задля реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами), на підставі розпорядження міського голови від 01.09.2021 №368-р «Про набори даних Кам’янської міської ради та її виконавчих органів, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» НАКАЗУЮ: 1. Керівникам структурних підрозділів департаменту соціальної політики міської ради: 1.1. Привести до належного стану інформацію у формі відкритих даних на сайті https://diia.data.gov.ua/ відповідно до переліку наборів відкритих даних департаменту соціальної політики міської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (додається) в термін до 01 жовтня 2021 року згідно з вимогами Порядку розміщення наборів даних Кам’янської міської ради та її виконавчих органів, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (додаток 1 до розпорядження міського голови від 01.09.2021 №368-р). 1.2. Здійснювати постійний контроль за актуальністю та оновленням інформації, що створюється в процесі діяльності або знаходиться у володінні департаменту соціальної політики міської ради на сайті «Дія.Відкриті дані». 2. Призначити Гладищук О.М., начальника відділу автоматизованої обробки інформації, відповідальним за оприлюднення наборів відкритих даних на порталі з відображенням в посадовій інструкції та надати відповідну інформацію до відділу інформаційних технологій міської ради в термін до 17.09.2021. 3. Вважати наказ директора департаменту від 03.03.2021 №34«аг» таким, що втратив чинність. 4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директору департаменту Лісовець-Ликову О.В. Директор департаменту Людмила КРАВЧУК ЗАВІЗОВАНО: ОЗНАЙОМЛЕНО: Олександр Власенко Підготовлено: Начальник відділу автоматизованої обробки інформації, Олена Гладищук, 55 42 95 Додаток до наказу від 08.09.2021 № 132«аг» ПЕРЕЛІК наборів даних департаменту соціальної політики міської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних № з/п Перелік публічної інформації для обов’язкового оприлюднення Виконавці Частота оновлення інформації 1. Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, офіційних вебсайтів, адреса електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження відділ організаційної та кадрової роботи, відділ з питань сім’ї та оздоровлення дітей щороку, після внесення змін 2. Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації відділ організаційної та кадрової роботи, відділ з питань сім’ї та оздоровлення дітей щороку, після внесення змін 3. Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації відділ з питань соціального захисту ветеранів, учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб, відділ з питань сім’ї та оздоровлення дітей, відділ надання адресної допомоги та виконання соціальних програм щороку, після внесення змін 4. Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію заступник директора департаменту Лісовець-Ликова О.В., відділ організаційної та кадрової роботи щоквартально 5. Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації відділ автоматизованої обробки інформації після внесення змін 6. Адміністративні дані, значенні в Законі України «Про державну статистику», що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації обліково-фінансове управління, відділ організаційної та кадрової роботи відповідно до встановлених законодавства термінів 7. Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації юридичний відділ щороку, після внесення змін 8. Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки обліково-фінансове управління щоквартально 9. Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги обліково-фінансове управління щороку, після внесення змін 10. Інформація із системи обліку публічної інформації обліково-фінансове управління, відділ автоматизованої обробки інформації щороку, після внесення змін 11. Результати інформаційного аудиту відділ організаційної та кадрової роботи щороку 12. Дані про надходження звернень на телефонні «гарячі лінії», в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо відділ організаційної та кадрової роботи щомісяця 13. Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами та організаціями обліково-фінансове управління щомісяця 14. Надходження і використання благодійної допомоги заступник директора департаменту Лісовець-Ликова О.В. щороку, після внесення змін 15. Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм відділ з питань соціального захисту ветеранів, учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб, відділ з питань сім’ї та оздоровлення дітей, відділ надання адресної допомоги та виконання соціальних програм щороку, після внесення змін Директор департаменту Людмила КРАВЧУК 3