{ "profile": "data-package", "name": "4647409e-884c-4a75-8e6d-854889afcf2f", "contributors": [ { "role": "author", "email": "trs.pbl@sm.gov.ua", "title": "3383205185_3658" }, { "role": "maintainer", "email": "trs.pbl@sm.gov.ua", "title": "Мазний Андрій Вікторович" } ], "created": "2019-05-23T12:21:28.655844", "title": "Інформація про організаційну структуру Тростянецької районної державної адміністрації", "keywords": [ "інформація про організаційну структуру тростянецької районної державної адміністрації" ], "version": "1.0", "licenses": [ { "path": "http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by", "name": "cc-by", "title": "Creative Commons Attribution" } ], "homepage": "https://data.gov.ua/dataset/4647409e-884c-4a75-8e6d-854889afcf2f", "id": "7be007bf-2d5f-4777-a655-e385799ccce0", "resources": [ { "mimetype": "text/csv", "profile": "tabular-data-resource", "name": "Інформація про організаційну структуру Тростянецької районної державної адміністрації", "encoding": "utf-8", "format": "CSV", "path": "https://data.gov.ua/datastore/dump/e2257d6a-0acf-4214-bc7e-0b679921df4d", "schema": { "fields": [ { "type": "text", "name": "4_", "format": "default" }, { "type": "text", "name": "5_", "format": "default" }, { "type": "text", "name": "3_", "format": "default" }, { "type": "text", "name": "2_", "format": "default" }, { "type": "text", "name": "1_", "format": "default" }, { "type": "text", "name": "ЗАТВЕРДЖЕНО\nРозпорядження голови", "format": "default" }, { "type": "text", "name": "6_", "format": "default" } ], "missingValues": [ "" ] } }, { "mimetype": "text/xml", "profile": "data-resource", "name": "Перелік та чисельність апарату і структурних підрозділів Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області", "format": "(.xml)", "encoding": "utf-8", "path": "https://data.gov.ua/dataset/7be007bf-2d5f-4777-a655-e385799ccce0/resource/78c1d1ea-4c71-4ee8-af90-7736c9c58e09/download/perelik-ta-chiselnist-raiderzhadministratsiyi.xml" } ], "description": "Інформація про організаційну структуру Тростянецької районної державної адміністрації" }